Zelfanalyse, scholings- en beroepskeuze advies.

Ben je tussen de 14 en 20 jaar en nog aan het leren en/of ga je je binnenkort bewegen op de arbeidsmarkt? Vraag je je af waar jouw kwaliteiten liggen? Of welke vervolgopleiding bij jouw stijl past? Dan is het een goed moment om uit te vinden hoe goed jij jezelf echt kent en welke talenten je hebt. Ofwel wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik.

Met een traject van MEPD weet je precies waar je blij van wordt, welke baan bij je past en waar je verbeterpunten liggen om daar te komen waar je graag wilt zijn.

Stichting Familie Blokhuis wil je hierbij de mogelijkheid bieden om aan dit traject mee te doen.

Voor meer informatie, ga je op deze website naar het menu en onder de rubriek de stichting vind je het onderdeel ondersteuning/assessment. Hier kun je de nodige informatie vinden.

Of neem contact op met:  Secretaris Ellie Kroon ekroon@solcon.nl met vermelding van assessment