Joan bedankt!

Na 2 jaar van verzetten konden we Joan Blokhuis, Lisser Tak-Staak B1, eindelijk bedanken voor zijn inzet als penningmeester van onze Stichting.

Hij nam officieel afscheid in 2020 maar vanwege de pandemie konden we pas 14 mei 2022 ook fysiek afscheid nemen onder het genot van een heerlijk diner in Kasteel de Vanenburg in Putten.

Tijdens dit afscheidsdiner werd Joan, evenals zijn vader en broer voor hem, benoemd tot erelid van onze Familie Stichting. Dit vanwege zijn verdiensten in het moderniseren en digitaliseren van ons financieel archief en ledenadministratie. Wij danken Joan dan ook hartelijk hiervoor maar zeker ook zijn vrouw Maykie voor alle vrije tijd die Joan aan onze Familiestichting mocht spenderen.

×Close search