Afscheid en verwelkoming bestuur

Op 14 maart jl. hebben we afscheid genomen van onze commissaris Fran Blokhuis (1940 Lisser Tak-Staak B). Zij heeft zich 14 jaar met hart en ziel ingezet voor onze Stichting. Peter Blokhuis jr.(1968, Bunschoten-Spakenburgse Tak-Staak E3.2), de zoon van onze voormalige voorzitter, heeft haar plek ingenomen en daar zijn wij erg blij mee. Wouter( 1938,Barneveldse Tak-Staak C1.3), de huidige voorzitter van de Raad van Commissarissen heeft aangegeven dat ook voor hem een opvolg(st)er gezocht moet gaan worden.

Jet(1974, Lisser Tak-Staak B), onze huidige archivaris, heeft aangegeven dat ze helaas haar werk niet kan voortzetten. Wij betreuren dit zeer. Inmiddels zijn er twee nieuwe bestuursleden benoemd: Martijn Blokhuis (1975,Bunschoten-Spakenburgse Tak E1.2) en Heidy Blokhuis-de Graaf (1974, Bunschoten-Spakenburgse Tak E3.2.). Wij heten Martijn en Heidy van harte welkom in ons bestuur. T.z.t. zult u meer van hen horen.

Wij doen hierbij een dringende oproep aan kandidaten voor een bestuurs- of commissarisfunctie en willen daar uitdrukkelijk ook vrouwen voor uitnodigen. Zonder goede invulling van deze functies kan onze Stichting zijn werk niet voortzetten. Weet u iemand laat het ons weten.